*عدد 11 در اعضای بدن
همانطورکه در ابتدا بیان شد فقط ذات اقدس پروردگار عالم ، فرد است و یکی است که هرگز عدد 2 و3 و ... ندارد. او بیهمتاست و ذات اقدسش ، و لم یکن له کفوا احد است. بنابراین تمام مخلوقاتش ، زوج هستند.
بدن یک انسان از بدو تولد با دو مقوله ظاهر میشود : یک جسم و یک روح است که با هم توأم شده و یک شخص به ظاهر و صورت نوزاد متولد میشود (حتی در شکم مادر ، زمانی که به صورت لخته خون است و یا حالت جنینی خود را طی میکند). پس هر وقت روح از بدن خارج شود ، دیگر جای زندگی در دنیا را نداریم ، فوراً بدن را به خاک میسپارند. زیرا انسان بدون روح ، زنده نیست و نمیتواند زندگی کند.
اعضای بدن هم زوج هستند. خوب دقت کنید! دو دست و دو پا کنار بدن مثل عدد 11 میباشند. قلب شامل 2 بطن و 2 دهلیز است. 2 تا ریه . 2 تا کلیه . 2 روده ؛ کوچک و بزرگ . معده دو قسمتی است. سَر هم که یکی است اما اعضایش دو تا دو تا هستند: 2 تا چشم ، 2 تا گوش ، 2 تا سوراخ بینی ، 2 لب . خلاصه همهی اعضا از ظهورِ (ب=2) و جانش 11 و حقیقتش ، اسرار معرفت خالقش میباشد تا با انتخاب صحیح ، تمام هستی خود را قربان او کنیم ، تا به درجه یخرجهم مِن الظلمات الی النور برسیم!
*صاحب عدد 11 ؛ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
در واقع تمام معانی که این حقیر تا اینجا بیان کردم ، در جانِ وجود خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها ، به مفهوم ظاهر و باطن ، اول و آخر آشکار میشود. خانم زهرا سلام الله علیها تنها کسی است که در دنیا این ظهور را به همهی عالمیان عنایت فرمود! چراکه زمانیکه خانم ، حمل امام حسین علیه السلام را داشتند صاحب عدد 11 بودند زیرا یک؛ خودِ خانم + حامل امام حسین علیه السلام به عدد 10{ 1 خودش + 9 ذریه معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین در بطنش} میشود 11 و عدد 11 ، برابر با کلمهی دوا (یکی از اسماء الله است ؛ یا من اسمه دوا و ذکره شفا).
پس خانم سلام الله علیها به عدد 11 (ب=2=1+1) ، داروی همهی دردهای دنیا و آخرت را به بندگان خدا داد و خود ، واسطهی خلقت است { از القاب خانم سلام الله علیها ؛ برزخ بین النبوه و الولایه است و همچنین واسطه قلاده الوجود یعنی واسطه اتصال حلقههای هستی است }
چنانچه عدد کلمه یا=11 میباشد و هر کس بخواهد حاجت خود را از خداوند درخواست کند باید با حرف "یا" یعنی عدد 11 که در واقع واسطه ، خانم زهرا سلام الله علیها است ، آن را بیان کند. {چنانچه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فقیر که به خدمتش میآمد او را بر در خانه حضرت زهرا سلام الله علیها میفرستاد}. حالا هم هر جا که مراسم روضه خوانی باشد {حتی برای امام حسین علیه السلام } روزِ آخر مراسم ، درِ خانه حضرت زهرا سلام الله علیها میروند تا کامل حاجت روا شوند زیرا هُم فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها ، زیرا فاطمه سلام الله علیها ، مرکز و وصل کننده است. { از القاب خانم سلام الله علیها ؛ نقطه الدائره مفاخره و نیز مجمع البحرین میباشد }
امام حسین علیه السلام به عدد 10 بدنیا آمد و حرف ی =10 که در عربی ، یا خوانده میشود. شاید برای همین است که تربت امام حسین علیه السلام دوای همهی دردهای دنیایی و آخرتی شیعیان میباشد (یا=دوا=11).
تولد وجود مقدس امام حسین علیه السلام در بین همهی معصومین صلواتاللهعلیهماجمعین ، استثناست {6 ماهه بدنیا آمدند ، آخرین حلقهی پنج تن آل عبا صلواتاللهعلیهماجمعین که در بطنش 9 ذریه معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین است و ...} و همینطور شهادتش که به قلب به میم تمام میشود یعنی اربعین، یعنی طهارت خون و بدن شهید در شهادت فی سبیل الله (در میدان نبرد حق علیه باطل اگر شهید شد خون و بدن و لباسش پاک است و غسل و کفن نمیخواهد) که خداوند کریم میفرماید: و لاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون (آیه 169 سوره مبارکه ال عمران)؛ حساب نکنید کسانیکه در راه خدا کشته شدهاند مردهاند بلکه زندهاند و نزد پروردگارشان روزی میخورند.
*نکته جالب این است که یا ، شامل حرف اول و آخر حروف الفبا در فارسی است و در جدول ابجد هم ، 10 حرفی که عدد ابجد و جایگاه عددیشان با هم برابر است ؛ اوّلش ، الف و آخر هم ، ی است { ابجد هوز حطی}.
11، در وجود حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها:
وجود مقدس حضرت علی علیه السلام و خانم زهرا سلام الله علیها ، در تمام وجوه هم کفو یکدیگر هستند. امام علی علیه السلام به عدد 12 در خانه خدا بدنیا آمد ؛ یک خودش و 11 ذریه معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین در بطنش. خانم زهرا سلام الله علیها هم به عدد 12 بدنیا آمد ؛ یک خودش و 11 ذریه معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین در بطنش. پس وجود هر دو عزیز به عدد 12 و 12 کنار هم ، تمام جان ِ 24 ساعت عمر دنیا و آخرت هستند.
همانطورکه در کتاب مهندسی خلقت توضیح داده شد ، 24 عدد جامع و باطن کلّ قرآن است که خانم زهرا سلام الله علیها ، کوثر وجود ؛جانِ قرآن است و حضرت علی علیه السلام ، بِ بسم الله و کاتب قرآن است. خانم زهرا سلام الله علیها ، صاحب حوض کوثر و علی علیه السلام ، ساقی کوثر است. امیدوارم ما از محبین و شیعیان واقعی ایشان و فرزندانشان باشیم در دنیا و آخرت و انشاء الله در زمره یاران و اعوان و انصار و مستشهدین بین یدیه فرزندشان ؛ امام زمان علیه السلام قرار گیریم.
*عدد ابجد کلمه کوثر
عدد ابجد کلمه کوثر=726 است که در جمع ارقامش 15 میشود(15=6+2+7) و عدد ترتیب نزول سوره مبارکه کوثر به قلب مطهر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ، 15 است و عدد ابجد نام حوا سلام الله علیها =15 میشود که خانم فاطمه سلام الله علیها ، حوای روحانی است. و همچنین عدد 15 برابر است با جایگاه عددی حرفِ س به عدد ابجد 60 .
جالب است که حقیقت معنا را در جایگاه عددی کلمه کوثر میبینیم که 60 میشود و 60=س و عالم در ظرف زمان ؛ ثانیه شروع میشود(60 ثانیه میشود یک دقیقه و 60 دقیقه میشود یک ساعت).
خیلی زیباست که عدد ابجد نام مبارک ام ابیها=60 میشود .این نام مبارک خانم سلام الله علیها ، اسرار کوثر وجود است که هرکس خود باید تا آنجایی که توفیق دارد به آن برسد. از خدا میخواهیم که معرفت الله و معرفت ائمه معصومین صلواتاللهعلیهماجمعین را به ما عنایت فرماید. پس میتوان گفت:
خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها در مقام ، مؤنث است اما اوّل است ! او در مقام مؤنث است اما آخر است ! او در مقام مؤنث است اما ظاهر است ! او در مقام مؤنث است اما باطن است! فاطمه سلام الله علیها ، فاطمه سلام الله علیها است... !
عدد 726 معنی میشود به 26 +700 : عدد 700 ، دورنمای آینده را نشان میدهد و عدد 26=حدید است که صفت مبالغه حدود (حد) میباشد. جمع عدد ولایی و معصومیت امام زمان علیه السلام هم 26 میشود (26=12+14) که در زمان حکومت ایشان ، تمام حدود بندی واقعی دین ظاهر میشود و جانِ کلام ، حقّ کوثر به معنای حیات جاویدان و طیبه و ظرف حیات ظاهر میشود.
پس عدد 2 ، ظرف معرفت یکِ احدیت خداوند یکتا است. و همانطور که قبلا اشاره شد خانم فاطمه سلام الله علیها ، تجلی ذات اقدس در نام احدیت اوست!
*باب الله
در واقع وجود مبارک حضرت علی علیه السلام ، مقام دوم را (در خلقت عالم بالا) دارد و هم کفو ایشان ؛ حضرت زهرا سلام الله علیها ، مقام مؤنث را در معصومیت دارد چرا که اگر از 14 نور مقدس معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین ، 12 نور امام علیهم السلام را کم کنیم ، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت زهرا سلام الله علیها میماند. و ایشان مؤنث اسرار خلقت است پس کوثر ، میوهی هزاردانه و تمام گنج ِ دو به حروف است و تمام گنجِ 2 به عدد ، حضرت علی علیه السلام است که هر دو عزیز ، هم کفو و هر دو ، باب الله هستند که خانم زهرا سلام الله علیها ؛ رکنِ ثابتِ دَر و امام علی علیه السلام ؛ رکن متحرکِ دَر است که هر دو با هم ، در حرم پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ، باب منزلشان خوانده میشود باب الجنه ! خداوند متعال به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمود که فقط این یک در ، در مسجد النبی باز باشد ، اینجا محبط ملائکه است ؛ جای نزول وحی!
*نکته: امام معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین ، بیت الله حقیقی است . در کتاب بر آستان جانان {از استاد حاج آقا موسوی} آمده است :
حضرات معصومین صلواتاللهعلیهماجمعین در روایات فراوانی که شُبهی تواتُر در آنها وجود دارد خود را "باب الله" و "بیت الله" معرفی نمودهاند. برای نمونه فرات کوفی در تفسیر خود ، سند را به أسبغ بن نباته میرساند که روزی ابن کَوّاد به محضر امیرالمؤمنین علیه السلام شرفیاب شد و عرضه داشت : أخبرنی عن قول الله تعالی: لیس البرُّ بأن تأتواالبیوتَ مِن ظهورها و لکنّ البرَّ مَنِ التّقی وأتواالبیوتَ مِن اَبوابها (آیه 189 سوره مبارکه بقره)
به من خبر بده از قول خداوند تعالی که میفرماید :نیکی آن نیست که از پشت به خانهها درآیید ، لکن نیکی آن است که تقوی پیشه نمائید و از دربها به خانهها درآیید. حضرت فرمودند: نحنُ البیوت التی اَمَرَ الله اَن یُؤتی مِن اَبوابها و نحنُ باب الله و بیتُهُ الذی یُؤتی مِنه فَمَن یأتینا و آمَنَ بِوِلایَتَنا فقد أتی البیوتَ مِن اَبوابِها و مَن خالَفَنا و فضَّلَ علینا غَیرَنا فَقَد اَتی البیوتَ مِن ظُهورِها.
یعنی ما آن خانههایی هستیم که خداوند امر فرموده تا از درهای آن وارد شوند {*توضیح بعد از این معنا را حتما بخوانید} و ما (باب الله) درِ خانه خدا هستیم که از آن وارد میشوند {همان شکاف خانه خدا که فقط معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین ، ورودی و خروجی داشته و دارد که رکن یمانی است} پس هر کس بر ما وارد شود ، و به ولایت ما ایمان بیاورد ، همانا از در به خانه وارد شده است { از پشتِ بسماللهالرحمنالرحیم } و هر کس با ما مخالفت کند و غیر ما را برتری دهد ، همانا از پشت به خانه وارد شده است { روبروی بسم الله الرحمن الرحیم میایستد}
پس بیت الله حقیقی را خوب بشناسید و هرگز از این در جدا نشوید!
*توضیح: بیت الله الحرام در مکه است و محلّ اِحرام پوشیدن و طواف است. و بیت الله ، قبله نماز همهی نمازگزاران ، نقطه شروع خلقت زمینها و آسمانها و نقطه وصل عالم اسفل السافلین به اعلاعلیین ، محل تولد مولود کعبه ؛ علی بن ابیطالب علیه السلام است. که خداوند کریم ، مظهرِ روح بیت خودش را به همهی عالمیان ظهور داد تا بدانند بدون علی علیهالسلام و فرزندان معصومش صلواتاللهعلیهماجمعین ، راه به اعلا ندارند چون خداوند فرمود نام من اعلاست و نام علی علیه السلام را از نام خود قرار دادم.
پس خانه خدا ، مرکز جذب تمام قلوب مخلصین است و حقیقت آن ، محل محبت به محمد صلی الله علیه و آله و سلم و آل محمد صلواتاللهعلیهماجمعین است.چنانچه در حدیث میفرمایند کسی که در قلبش محبت امیرالمؤمنین و اولادش صلواتاللهعلیهماجمعین باشد ، آن قلب به آتش جهنم نمیسوزد.
پس حقیقت جانِ بیت الله الحرام در شهر مدینه است یعنی بیت امیرالمؤمنین علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها ، تنها دری که به اذن خداوند در مسجدالنبی ، اجازه بازشدن دائم را داشت و این بیت ، محلّ رفت و آمد ملائکه و نزول وحی الهی است. درواقع بیت الجنه است و بابش ، باب الجنه میشود.
حال عاشقان ولایت خوب دقت کنید! آیا غیر از این است که تمام اسرار عالم بالا ، اینجا به ظاهر و باطن در مسجد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و خانه علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندان این بیت نورانی ؛ امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام {که در بطن امام حسین علیه السلام ، 9 ذریه معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین است} معنی میشود؟! و همه در مدینه النبی قرار دارد.
اینجا که حضرت رسالت پناه ؛ محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم فقط 10 سال از زندگی نورانیش را در مدینه بوده یعنی اتممناها بعشر به سنه (یعنی سال) که در سال آخر یعنی دهمین سال در غدیرخم ؛ در پایان حجه الوداع امر معرفی وصیش امیرالمؤمنین علی علیه السلام را اجرا فرمود{آیه 67 و 3سوره مبارکه مائده:یا ایّها الرّسول بلّغ ما اُنزل الیک مِن ربّک و اِن لم تفعل فما بلّغت رسالته... (67) و ... الیوم اکملتُ لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا... (3)} .
حال ببینید که این باب ، چقدر محترم است که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از پشت در به اهل آن منزل نورانی سلام میفرمود؛ دری که عددش 4 است(2 به عدد و2 به حروف)!!! یعنی 2 ، دو تا میشود 4 تا ؛ این واقعیت 2، دوتای عالم است ! هر روز اول، اینجا تشریف میآورد ، سینهی زهرایش را میبوسید و میفرمود که بوی بهشت را از وجود ایشان استشمام میکنم.
*این همه عظمت و بزرگی جمع جمیع جامع کلمه است در انسان کامل ؛ وجود امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام ، او که آیات عظمت جلال خداوندی است. در حدیث زیبایی از معصوم صلواتاللهعلیهماجمعین آمده است که" اگر تمام درختان عالم را قلم کنند و تمام دریاها را مرکب و تمام زمینها را کاغذ ، همه تمام میشوند و صفات و فضایل مولا علی علیه السلام تمام شدنی نیست". زیرا ذرهای در دنیا خلق نشد مگر اینکه ملکی در آن است و تمام ملکوت از وجود مبارک آقا خلق شده است. پس هیچ ذرهای نه در دنیا و نه در آخرت ، بدون علی(ع) و فرزندانش نیست! و ایشان در معصومیت ،عنوان دومین مرتبت خلقت نوری را داراست.
ظهور عالم در مبنای عدد 2
بعد از معارفی که درباره عدد 2 در گنج ولایت و حقایق خلقت و آثار آن بیان شد ، این نتیجه گیری حاصل میشود که مبنای ظهور عالم بر عدد 2 قرار گرفته { به عبارتی یعنی همان زوجیت }. و امروزه با پیشرفت در مباحث کامپیوتری و علوم اینترنتی و دیجیتالی و رسیدن به مراتب عالیه علم ریاضیات و زیرمجموعههای این علوم ، دریافتهاند که این معلومات بر مبنای عدد 2 باز میشود و به نحوههای مختلف گسترش پیداکرده و هر روز به آن افزوده میشود.
اما در این کتاب سعی شده که با شناخت معارف حقیقی عدد 2 بر مبنای ولایت و گنج اسرار خلقت به فتح باب حقیقی که باب الله است ، معلومات عالَمهای ندیدنی را به چشم سر و چشم دل بازگشایی کند. و این عدد (2) با حرفش (ب) ، مثل یک روح و جسم بصورت زنده جلوه نمایی میکند!
حال خوب دقت کنید! اعداد ثابت 1 تا 10 در حروف ابجد ، هوز ، حطی {در الفبای ابجدی ؛ عدد ابجد و جایگاه عددیشان با هم برابر است : ا=1 ، ب=2 ، ج=3 ، د=4 ، ه=5 ، و=6 ، ز=7 ، ح=8 ، ط=9 ، ی=10} تماماً نشان دهنده معانی زیبا که حامل محتوی کامل و جامعِ معارف معصومین صلواتاللهعلیهماجمعین است ، میباشد.
چنانچه بیان شد کلّ یوم عاشورا ؛ ریشه کلمه عاشورا ، عشر است و عشر یعنی 10. پس عالم در عدد 10 غرق است ! و توضیح داده شد که خشکی روی آب و در مکه و در زیر خانه خداوند سبحان متولد شد و از آنجا به تمام کره زمین کشیده شد (دحوالارض). و به امر پروردگار عالم و به دست حضرت آدم علیهالسلام و حوا سلاماللهعلیها خانه خدا را روی آن نقطه (ارض) ساختند.
و به یک قول باءِ بسم الله است چراکه خداوند کریم از باطن خانه خدا ، با شکافتنِ دیوار کعبه ، وجود ولی الله الاعظم امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب علیهالسلام ؛ مولود کعبه را معرفی و افشا فرمود. و درکفِ خانه کعبه ، قدوم مبارک آقا ظاهر شد . پس کف خانه خدا که در روی آن نقطه (ارض) است ، حرفِ ب را نشان میدهد که حضرت علی علیهالسلام میفرماید : انا نقطه تحت الباء . پس با دحوالارض ، آن ظرف باء و نقطهاش به تمام عالم کشیده شدند! و عدد حرفِ ب برابر با 2 است یعنی نقطهای در عالم بدون ولایت حضرت علی علیه السلام و فرزندان معصومش صلواتاللهعلیهماجمعین نیست.
|
0 |
1 |
|
|
|
وقتی عدد 2 را بر مبنای 2 حساب کنیم (بر 2 تقسیم کنیم) جواب 1 و باقیماندهاش هم 0 میشود اگر جواب را از طرف راست کنار هم قرار دهیم ، صفر و یک میشود که مبنای عمل کامپیوتر و دیجیتال است. و اگر از طرف چپ کنارهم بگذاریم عدد 10 میشود.
خوب دقت کنید! پس همه عالم میشود (عدد 10) کلّ یوم عاشورا و عدد ابجد نام مبارک حضرت علی علیهالسلام میشود 110 یعنی 10+100 که عدد 100 برابر با حرفِ ق یعنی نگهدارنده است و عدد 10 همین گنجِ عشر است. بنابراین حضرت علی علیهالسلام با عدد نام مبارکش (=110) ، نگهدارنده تمام خزائن دهگانه عالم در ملک و ملکوت در دنیا و آخرت است.
و عدد 2 ، مبنای ظهور در عالم خلقت (به نام زوجیت) است و باطن ظهور در عالم آخرت میباشد که مزد و پاداش و دسته بندی بندگان خدا در قیامت هم دو دسته است : اصحاب یمین و اصحاب شمال و جایگاهشان هم در دو جا ؛ بهشت و جهنم است.
در حقیقت همانطورکه زایش از زوجیت اظهار میشود ؛ هر موجودی چه جماد و چه نبات و حیوان و انسان ، در قانون زوجیت خلق شده زیرا هر موجودی یک روح دارد و و یک جسم که اگر با هم توأم نشوند ، نمیتواند در دنیا زندگی کند. چنانچه اگر روح در غالب جسم قرار نمیگرفت ، بصورت روح ظهور نداشت و آنگاه هم که در دنیا روح از جسم مفارقت میکند (جدا میشود) بدن به تنهایی فاسد میشود و دیگر حیات خود را از دست داده و باید از میان برداشته شود. پس نه روح میتواند به تنهایی باشد و نه جسم ! و هرگاه در یک غالب باشند ، هر موجودی در دنیا میتواند حیات خود را اعلام کند.
همینطور حروف و اعداد هستند که یک وجود زندهاند. چنانچه در بطن هر حرفی یک مَلک کار میکند و باطن آن ملک ، عدد است که روحِ حرف خوانده میشود. و در اینصورت است که حروف در غالب کلمات ، کثرت معانی را ظاهر میکنند. درواقع نیاز انسانها با تکلم و بیان کردن احتیاجات برطرف میشود.
حال خوب دقت کنید ! از عدد یک که متعلق به حرف الف است شروع میکنیم و ده حرف ثابت را به 10 عدد ثابت در مبنای عدد 2 ؛ به معنی واقعی میخوانیم:
*عدد یک در مبنای 2 :
عدد 1 تقسیم بر 2 میشود 0 (صِفر) پس باطنِ عدد 1 ، صفر است. درحقیقت تمام قوا در صفر است .همانطورکه متر بدون صفر ، اندازه گیریش صحیح نیست. صفر ، گنج تمام حقایق و در بطن صفت سکون را دارد. بنابراین عدد یک که برابر حرف الف است ، دارای صفت سکون است و مجموعه گنج تمام حروف در الف قراردارد . و 6 صفت از صفات ذات اقدس الهی را داراست. {توضیح کامل حرف الف در کتاب گنج الف بیان شده است}
ملک حرف الف ، ملک مقرب ؛ حضرت اسرافیل علیهالسلام است ؛ ملکی که به امر پروردگار عالم ، مأمور دمیدن نفحه صور و حیات موجودات است.
چنانچه مذکور شد اسرار حیات را به ظاهر و باطن و حتی در دنیا و آخرت با صدا و حرکت یعنی عمل و عکس العمل جلوه میدهد. و ارتباط عالم امر به عالم ناسوت و عالم اعلا به عالم اسفل را برقرار میکند. و انوارش راه گشای بنده مؤمن به عالم بهشت و در ترجمه حقیقی عمل بصورت حق الیقین در ترازوی عدالت و مخصوص به فضل پروردگار عالم ، گرفتن ارتقاء و انتفاع درجات و جزا و پاداش الی یوم القیامه و تا ابدیت است.
همانطورکه میدانید معیار درجه سلامتی در دنیا برای چشم و گوش و حافظه و حتی iqu(آیکیو) ، عدد 10 است. مرتبه حیا و ایمان هم عدد 10 است. مرتبه اخلاق هم 10 است و مرتبه مزد عمل برای دیگران هم عدد 10 است چنانچه میفرمایند 9 دانگ دین ، اخلاق است یعنی 10 قسمت است ، یکی از آن عمل به احکام است و 9 قسمت آن اخلاق است که عمل را بارور میکند و صحیح و سالم به عالم آخرت میفرستد. یا کسی که برای دیگران خیر میخواهد یا برای اموات خیری میفرستد ، 9 دانگ ثوابش برای خودش است و یک دانگ برای آن شخص فرستاده میشود.
|
0 |
1 |
|
*عدد 2 در مبنای 2
چنانچه بیان شد عدد 2 در تقسیم عددی به مبنای 2 ، خارج قسمتش میشود 1 و باقیماندهاش 0 که وقتی کنار هم از راست به چپ بخوانیم ، میشود 10 و از چپ به راست ، مبنای مهندسی خلقت در عالم را اعلام میکند یعنی صفر و یک . درواقع تمام حقایق علوم در صفر و یک است. زیرا هر دو ثابت هستند . چنانچه اگر تمام اعداد را تا بینهایت در صفر ضرب کنیم ، جواب صفر میشود و اگر جمع و منها و یا تقسیم کنیم ، تغییری در عدد نمیدهد و همچنان ثابت است . { مثال : 1000=0+1000 ، 1000=0-1000 ، 1000=0÷1000 ، 0=0×1000 }
همینطور اگر هر عددی در عدد یک ضرب و یا تقسیم شود ، باز هم همان عدد میشود{ مثال : 1000=1÷1000 ، 1000=1×1000}.اما در جمع و منها تغییر میکند. زیرا عدد 1 برابر با حرف الف است که زُبُرِ الف درحقیقت وجود پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و بینهاش ، ولایت است.
اگر با الفِ پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم جمع شویم { منظور توحید است} ، وارد بهشت میشویم و اگر هم جدا شویم (منها شویم) ، جایگاهمان جهنم میشود. در ضرب عدد با 1 ، عوض نمیشود چون درواقع خرجِ خودمان میکنیم و مزد به خودمان برمیگردد (او غنی و بینیاز است). در تقسیم هم عوض نمیشود چنانچه پیامبرصلی الله علیه و آله اجمعین ، ابالقاسم هستند پس روزی و قسمتِ خودمان است و هیچ کس قسمتِ دیگری را نمیتواند صاحب شود.
ا لـف : زبُر=ا(=1) {الف ، عددش 1 است و ثابت است} ، بینه =لف(=110) {ظهورِ الف است که جمع و منها میشود} . عدد 110 برابر با عدد ابجد نام مبارک حضرت علی علیه السلام است که بینه الِف وجود پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم است.
پس مبنای اعداد در صفر و یک است. درواقع عدد 10 هم معجون اسرار صفر و یک است چنانچه در ماهیتش هم زوج خوانده میشود و هم فرد :زوج است اگر 10 باشد و فرد است اگر از سمت راست خوانده شود (یعنی صفر و یک ). پس دنیا در اسرار عدد 10 که گنج عشر و به یک قول اتممناهابعشر و دهه طُهر خوانده شده ، معنی میشود { رجوع شود به کتاب عرفان عدد 10}
در جان عدد صفر ، حقیقت حقیقی ذات اقدس الهی را که خود اشاره به مشارٌالیه هو مینماید را میتوان فهمید! زیرا همه مخلوق آنگاه که برای او ضرب شوند یا ذوب شوند و حل شوند و درواقع آنچه که دارند را به صاحبش که خداوند کریم است میفروشند . چون او میداند که چه گوهری خلق کرده و آنگاه در آیه 111 سوره مبارکه توبه میفرماید : انّ الله اشتری من المؤمنین اَنفسهم و اموالهم بِأنّ لهم الجنه یُقاتلون فی سبیل الله فیَقتلون و یُقتلون وعداً علیه حقاً فی التورات و الانجیل و القرآن و مَن اوفی بعهده مِن الله فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم "همانا خدا خریداری کرده از مؤمنان جان و مال ایشان را به بهای بهشت که آنها در راه خدا جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند این وعدهی قطعی است بر خدا و عهدیست که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده و از خدا باوفاتر به عهد خود کیست؟ای اهل ایمان به خود بشارت دهید در این معامله که با خدا کردهاید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگیست". پس او چون غنی به ذات است همه هیچاند و او ، همه! پس خودش خریدار است ، مزد را به بنده اش میدهد الی یوم القیامه
چنانچه در مقابلش و در کنارش همه مضمحل و هیچ هستند و هرگز شریک و همتایی ندارد. اوست که صاحب قُویٰ و صاحب علم و حی و سمیع و بصیر و متکلم و قادر و قهار و جبار و متکبر است و اوست که صاحب اراده و مشیت و خالق هستی است.
که فقط میتوان گفت لا اله الا الله ! چنانچه وقتی کسی از دنیا میرود در امواج دریای لا اله الا الله حل میشود. و همه او را با این ذکر مبارک مشایعت میکنند . و در زیارت اهل قبور هم اینچنین است که میگوییم : السلام علیک یا اهل لا اله الا الله . مِن اهل لا اله الا الله . یا اهل لا اله الا الله یعنی سلام بر شما که اهلیت پیدا کردید از لا اله الا الله و تمام وجودشان غرق شده در لا اله الا الله یعنی وصل به بینهایت شدند. و صفر بودند و دوباره به صفر وجود رسیدند ؛ انّا لله و انّا الیه راجعون .
خداوند است آن ذات بی نشان و آنگاه که خود را در تجلی احدیت مینامد ، عدد یک به ظهور مینشیند و او اَحد جلّجلاله است که هرگز 2 و 3 و ... نمیشود.
پس عدد یک هم ثابت است . عدد یک همان الِف وجود هم معنی میگیرد. زیرا الِف ، 6 صفت ذاتی الهی را داراست. پس همهی خزانه گنج ظهور از واحدیت که از گنج اَحد جلّجلاله ذات اقدس الهی است ، میباشد. بنابراین اگر عالم در یک ضرب شود ، عدد تغییری نمیکند ؛ همه از خزانهی یک ظهور دارند و در وجودش ثابت هستند و حتی در تقسیم!
چنانچه خداوند در آیه 7 سوره مبارکه مجادله میفرماید : الم تر اَنّ الله یعلم ما فی السموات و ما فی الارض مایکون مِن نجوی ثلاثةٍ اِلا هو رابعهم و لا خمسةٍ اِلا هو سادِسُهم و لا اَدنی مِن ذلک و لا اکثر الا هو معهم اَین ماکانوا ثُمّ یُنبّئهم بما عملوا یوم القیمة اِنّ الله بکلّ شیءٍ علیمٌ ." آیا ندیدی که آنچه در آسمانها و زمین است خدا بر آن آگاه است هیچ رازی را سه کس با هم نگویند جز آنکه خدا چهارم آنها است و نه پنج کس جز آنکه او ششم آنهاست و نه کمتر از این و نه بیشتر جز آنکه هر کجا باشند خدا با آنهاست (که خدا احاطه بر جزئیات عالم دارد) پس در روز قیامت همه را به نتیجه اعمالشان آگاه خواهد ساخت که خدا به همه امورِ عالم داناست". چنانچه در آیات 4 و 5 سوره مبارکه حدید میفرماید: ... یعلم ما یلج فی الارض و ما یخرج منها و ماینزل من السماء و مایعرج فیها و هو معکم این ما کنتم والله بما تعملون بصیر. له ملک السموات و الارض و الی الله ترجع الامور ؛ و او هر چه در زمین فرود آید و آنچه از آن خارج شود و آنچه که از آسمان نازل شود و آنچه که بالا رود همه را میداند و هر کجا باشید او با شماست و به هر چه میکنید به خوبی آگاه و بینا است. ملک اوست آسمانها و زمین و رجوع تمام امور عالم بالا بسوی اوست.
*بنابراین خوب دقت کنید! عالم در صفر و یک غرق است که مبنای ظهور صدا و حرکت عدد 2 در مقام زوجیت است و آن باء بسم الله الرحمن الرحیم سوره مبارکه حمد است که وجود نازنین ولایت ؛ سرّ ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب ؛ اسدالله الغالب صلوات الله علیه و آله اجمعین است.
و آنگاه که هر وجودی از بلوغ 9 متولد میشود ، پا در صفر و یکِ وجوش میگذارد. درواقع صفرِ بالقوه وجودش را که از خداوند کریم است در جلوی یکِ ظهور تولدش میگذارد ، آنگاه بالقوه به تدریج بالفعل میشود. و از یک ظهور تولد کثرت عددی در نوزاد شروع میشود . و تمام دقایق و ثانیهها به عنوان عمر ، باب روزی ظاهری و باطنی برایش میشوند.
این مبحث پایه ادراک حیات است در مهندسی خلقت ، هم در دنیا و هم درآخرت! چنانچه شروع حمل مادر با عدد 1 تا پایان 9 ماه را بصورت دایره بکشیم ، عدد 19 ظهور میکند (عدد 1 و 9 در کنار هم میشود 19).
پس خروجی نوزاد از پشت عدد 19 ؛ باطن (19 حروفِ) بسم الله الرحمن الرحیم است که از عین نجاست مَنیّ یُمنی به طهارت حقیقی متولد میشود ، درواقع قلب به میم میشود و خلقتش در شکم مادر از عدد 40 (اربعین) شروع شده و در دنیا هم به عدد 40 شروع میشود (عدد ابجد حرف م=40) .
|
|
و اگر عدد 9 و 1 را با هم جمع کنیم برابر 10 میشود و اگر از طرف راست بخوانیم همان صفر و یک میشود و باطنِ بِ بسم الله (همانطورکه قبلا توضیح داده شد) . حالا نوزاد توفیق پیدا میکند با بلوغ جسمانی و عقلانی تا آنجا که وسع دارد ( یعنی بالقوههای وجودش بالفعل شود ) و در جلوی عدد یکِ وجودش ، صفر بگذارد و قیمت خود را بالا ببرد. زیرا خالقش او را میبیند و هرچه بخواهد عمل او را معامله میکند و در مقابل بهشت را با تمام نعمتهایش به بندهاش میدهد الی یوم القیامه. اللهم اجعلنی مِن الشاکرین
1 |
|
|
|
|